دست نوشته های یک جامانده....

ناز پرورد تنعم نبرد راه به دوست.......عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد....

دست نوشته های یک جامانده....

ناز پرورد تنعم نبرد راه به دوست.......عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد....

مشخصات بلاگ
دست نوشته های یک جامانده....

زندگی شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم
زندگی زمزمه پاک حیات ست، میان دو سکوت
زندگی، خاطره آمدن و رفتن ماست
لحظه آمدن و رفتن ما، تنهایی ست
من دلم می خواهد
قدر این خاطره را دریابیم.

"سهراب سپهری"

این وبلاگ ، قرار است نوشته های من حرمان را بر خود تحمل کند...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

فراموشی....

جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۲۳ ب.ظ

می گویند که انسان باید اتفاقات سخت و بد زندگیش را فراموش کند و سعی کند انسان های دیگر را ببخشید اما به نظرم حرف چرتی است!!! انسان بعد از بدی که در حقش شده ممکن است فراموشی بگیرد و حافظه اش کار نکند ولی بدی را فراموش نمی کند ، شاید بروز ندهد و لخند بر لبش باشد اما در وجودش به دنبال پرسش چرایی آن بدی است ... گاهی هم این پرسش به کینه ای مبدل می شود قوی تر از هر انگیزه ای که خون را در رگش به جریان می اندازد و لحظه ای از تلاش دست بر نمیدارد تا به جواب چراییش برسد ......


آن چه از هجران تو بر جان ناشادم رسید
از گناه اولین بر حضرت آدم رسید

گوشه‌گیری کردم از آوازهای رنگرنگ
زخمه‌ها بر ساز دل از دست بی‌دادم رسید

قصه شیرین عشقم رفت از خاطر ولی
کوهی از اندوه و ناکامی به فرهادم رسید

مثل شمعی محتضر آماج تاریکی شدم
تیر آخر بر جگر از چلة بادم رسید

شب خرابم کرد اما چشم‌های روشنت
باردیگر هم به داد ظلمت‌آبادم رسید

سرخوشم با این همه زیرا که میراث جنون
نسل اندر نسل از آباء و اجدادم رسیدم

هیچ کس داد من از فریاد جان‌فرسا نداد
عاقبت خاموشی مطلق به فریادم رسید


سید حسن حسینی

  • حرمان

سید حسن حسینی

غم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی