دست نوشته های یک جامانده....

ناز پرورد تنعم نبرد راه به دوست.......عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد....

دست نوشته های یک جامانده....

ناز پرورد تنعم نبرد راه به دوست.......عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد....

مشخصات بلاگ
دست نوشته های یک جامانده....

زندگی شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم
زندگی زمزمه پاک حیات ست، میان دو سکوت
زندگی، خاطره آمدن و رفتن ماست
لحظه آمدن و رفتن ما، تنهایی ست
من دلم می خواهد
قدر این خاطره را دریابیم.

"سهراب سپهری"

این وبلاگ ، قرار است نوشته های من حرمان را بر خود تحمل کند...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

این روز ها!

سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۸ ق.ظ

فکر نکنید این جا رو رها کردم! نه می نویسم اما نه برای الان ! زدم تاریخ انتشارش رو چند سال دیگر.. اگر زنده بودم باز هم تمدیدش می کنم تا زمانی که بمیرم و بعد شما اگاه میشید در این ایام چه بر من گذشت!!! :)) خیلی تلخ بود ... ولی ادمی که از حوادث سخت بیرون می یاد و زنده می مونه ادم عجیبی میشه فارغ از تمام خط کشی ها 


  • حرمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی